Problems in Hollywood - 2

Gossip2007-04-05

From now, these are celebrity confessions about drugs. See what else these stars had to say about drug beside "Yes"

ここからセレブのドラッグについての告白を。 これらのスターは”ハイ!”のほかにドラッグについて何を語るのでしょう。

GEORGE CLOONEY in 1997 : 1997年 ジョージ・クルーニー
"I've slept with too many women, done too many drugs and been too many parties. I loved acid when I was at college. It was an escape. I liked mushrooms. They were like easy acid. I did like blow... Blow would dress you up for a party, but never take you there. You're always like, this is going to be great! Then you're just depressed."

“俺は多すぎるくらいの女と寝たし、ドラッグもやったし、パーティーにも行ったよ。 俺はカレッジの時はLSDが大好きだったな。 逃避っていう奴だよ。 マッシュルームも好きだったよ。 ま、あれは簡単なLSDみたいなもんだった。 俺はコカインが本当好きだったよ。 コカインって言うのはさぁ、パーティーの準備してくれるんだよ、でも、そこにはつれてってはくれないんだけどね。 いつも、こんな感じだよ、最高だぜきっと! で、あとは憂鬱にさせるんだけど。”

JOHNNY DEPP in 1998 : 1998年 ジョニー・ディップ
"Pretty much any drug you can name, I've done it."

”君が名の上げれることが出来るドラッグって言ってたら、俺やったことあるよ。”

ANGELINA JOLIE in 1998 : 1998年 アンジェリーナ・ジョリー
"I hate heroin because I've been fascinated by it. I'm not immune, but I won't do it now, at all."

“私はヘロインにひきつけられるから、大嫌い。 私は免疫がないの、でももうやってないわよ、まったく。”

JUSTIN TIMBERLAKE in 2006 : 2006年 ジャスティン・ティンバーレイク
"I've done way too many drugs already. I've already inhaled."

”もう沢山すぎるくらいの薬やったよ。 すでに吸い込んだこともあるし。”
DREW BARRYMORE (who went through rehab at age 14) in 1996 : 1996年 ドゥリュー・ベリモア (14歳にしてリハビリに行ったことがある。)
"My mind seemed to have a huge neon sign in it that blinked non-stop: COKE. GET COKE. So I did. It was great for dieting, partying and picking up my mood."

”私の頭には大きいネオンサインがチカチカ停まることなく点滅してるようだったわ、コカイン、コカインとって来いって。 だからそうしたわ。 ダイエットにも、パーティーにも、自分のムードあげるのにもってこいだったし。” 

ROBERT DOWNEY JR. in 2000 : 2000年 ロバート・ダウニー・ジュニア
"I had a really serious, sick love affair with cocaine. A friend of mine how calls cocaine The Lady... said the only way you can respect The Lady is to stop seeing her altogether. And that was always difficult to me, because breaking up is hard to do."

”僕はとっても真剣かつ病的なコカインとの恋愛沙汰が合ったよ。 コカイン−女−と呼ばれる俺の友達は俺が唯一彼女に尊敬を払える方法は彼女と会わず、やめるということよって言ったんだよ。 で、それはいつも俺には難しかったんだ、だって分かれるのはすごくつらいからさ。”

PINK in 2002 : 2002年 ピンク
"I don't consider pot a drug. It's a plant. It comes from the earth. GEORGE Washington smoked pot."

”私はマリファナをドラッグだとは思ってないよ。 植物じゃない。 地球から出来てるし。 ジョージ・ワシントンマリファナ吸ってたしね。”

COURTNEY LOVE in 2006 : 2006年 コートニー・ラブ
"Drug make me feel like I'm in a glimmering mist, and that I will never grow old. They make me content."

”ドラッグって言うのは私が光る霧の中にいるように思わせるのよ、で 私は年をとらないって。 私を満たしてくれるのよ。”

KIEFFER SUTHERLAND in 2006 : 2006年 キーファー・サザーランド
"I did drugs when I was 18, before daughter Sarah was born. I liked the ceremony, the ritual of preparing cocaine, as much as doing it. I did for a year, loved it and then stopped."

”僕の娘サラが生まれる前で、18の時にドラッグやったよ。 僕はしきたりが好きだったんだ、コカインを準備する儀式って言うのかな、実際やるのと同じくらい。 一年くらいやったかなぁ、で、大好きだったよ、でやめた。”

COLIN FARRELL in 2003 : 2003年 コリン・フェロル
"I ended up on a shrink's couch, and he told me to write down how much I did in a week: 20 E's, 4 grams of coke, six of speed, half an ounce of hash, three bottles of Jack Daniel's, 12 bottles of red wind, 60 pints."

”俺は精神科医のソファーに最終的にたどり着いたんだ、で、医者が俺に一週間で自分がどのくらいのものをやったのか書き留めとけというからさぁ、で、20個のエクスタシー、4gのコカイン、6つのメシドリン(アンフェタミン)、14gのハシッシュ、3本のジャックダニエル・12本の赤ワイン、30リットルのビール”

NICOLE RICHIE (who said she had first tried Marijuana at age 13) in 2005 : 2005年 二コル・リッチー (13歳にしてはじめてマリファナをやったといっている。)
"By 18, I had stopped using cocaine, and that's when I got into pills a little bit, and then I got into heroin."

”18歳の時には、私はコカイン使うのやめてたでしょう、で、その時から錠剤のピルを少しやり始めて、それでヘロインに走ったわ。”

SIENNA MILLER in 2007 : 2007年 シエナ・ミラー
"I still love the odd hallucinogenic drug.. If I had a drug of choice, it would be magic mushrooms."

”私は今だに変な感じの幻想を呼ぶドラッグが好き。 もしドラッグの選択肢があるんだったら、マジックマッシュルームね。”

BRAD PITT in 2006 : 2006年 ブラット・ピット
"If someone wants to do drugs... as long as he or she isn't corrupting minors or driving under the influence or endangering others, shouldn't a person have that right?"

”もし誰かがドラッグしたいんだったら、その人(男性・女性)が18歳未満の人間に有害ではなくて、ドラッグの影響下での運転とか他人を危険にさらしたりしなければ、人はドラッグする権利あってもいいんじゃないの?”

Please don't think that I'm promoting any use of drug here, these are the problems a lot of young top stars are facing and leading themselves into the dark world. Some are just lucky to be alive. So, Just remember! Drug can destroy your dreams and eventually could kill you.

私がここにてドラッグをプロモートしているとは思わないでください。 これらは沢山のトップスター達がドラッグとかの問題に直面していて、彼ら自信を暗闇の世界へと向わしている状態である、と言うことの話しです。 数人はただ運が良くて生きているだけ。 だから、覚えておいてくださいね。 ドラッグはあなたの夢を壊すことが出来て、最終的にはあなたの命をも持っていってしまいますよ。

ドラッグをやるのは本当その人本人次第だとも言えると思います。 沢山の人がドラッグをやってそれを抜け出してきているのも確かです。 もちろん死に至ってしまっている人がいるのも確かです。 今成功している人たちも一度はくりぬけてきていること。 だけど、みんな自分の人生・仕事に支障が出る前、または出ていると解ったときにやめる・またはリハビリに行ったりしています。 間違ってもドラッグがかっこいいものだとは思うことのないように。